Много стоматолози се чувстват „невидими” сред обществото, въпреки уменията, които притежават. Проблемът се корени в липсата на подход в убеждаването на потенциални пациенти и маркетингова стратегия.
Има много видове маркетингови и рекламни методи, които не успяват да ви представят лично и професионално пред обществеността. Хората все още не знаят кой сте и дори не знаят дали ви харесват и ви вярват.Този тип безличен маркетинг не казва на хората достатъчно за вас и ще ви направи невидими за потенциалните пациенти. Това също няма да ги мотивира да научат повече за вас и вашата практика.
„Публично говорене“
Откриваме, че изнасянето на речи е много ефективно за привличане на нови пациенти поради следните причини:
- Имате възможност да изнасяте речи на различни групи хора няколко пъти седмично. Вашите служители също могат да бъдат обучени да го правят във вашия град.
- Всяка публика ще ви вижда като експерт във вашата област и ще можете да отговорите на техните въпроси лично.
- Започнете с по-малки групи и постепенно изпробвайте по-големи групи. Ще придобиете увереност като оратор. Важно е също така да разширите вашите говорни ангажименти до следните видове групи: асоциации, конференции, организации, училища, колежи и университети и асоциации за други видове здравни специалисти.
- Ако имате страх от публично говорене, можете да победите страха си, като практикувате в малки групи или семинари.
- Изнасянето на речи също може да ви помогне да осъществите много силни контакти с медицински, стоматологични и други здравни специалисти, които имат възможност да изпращат препоръки до вас.
Това е само началото, тъй като винаги можете да решите да се ангажирате да говорите по-често в много по-големи групи. Можете също така да увеличите броя на изказванията, които давате на обществеността и на професионални организации, които имат потенциала да насочат нови пациенти към вас.
В условията на пандемия уебинарите са чудесна алтернатива, която да представи вас и вашите умения и постижения пред голяма публика.